9/3/15

Δήλωση αφθονίας

Η μέρα αρχίζει με αυτή την υπέροχη δήλωση αφθονίας :

Από το Φως του Θεού που εγώ είμαι
Από την Αγάπη του Θεού που εγώ είμαι
Από τη δύναμη του Θεού που εγώ είμαι
Από την καρδιά του Θεού που εγώ είμαι

Δηλώνω ότι :

Ζω ανάμεσα στην απέραντη αφθονία,
η αφθονία του Θεού είναι η
αστείρευτη Πηγή μου.
Το καλό έρχεται σε μένα από ανέλπιστες κατευθύνσεις κι ο Θεός
με ευλογεί με μυριάδες τρόπους
Ανοίγω τώρα το μυαλό μου να δεχτώ το καλό .

Τίποτα δεν είναι αρκετά καλό για να μην είναι αληθινό.
Τίποτα δεν είναι αρκετά θαυμάσιο ώστε να μην μπορεί να γίνει.
Η Πηγή μου είναι ο Θεός και τίποτα δεν με καταπλήσσει.

Δεν επιβαρύνομαι με σκέψεις του παρελθόντος η του μέλλοντος
Το ένα έχει συμβεί , το άλλο δεν έχει έρθει ακόμα.

Με τη δύναμη της θέλησης  μου, μαζί με την σκόπιμη ατρόμητη δράση μου,
και τη βαθιά ένωση μου με το Θείο, το μέλλον μου δημιουργείται και
η αφθονία μου υλοποιείται.

Ζητώ και δέχομαι να ανυψώνομαι σ αυτό κάθε στιγμή , στην Ανώτερη Αλήθεια.
Το μυαλό μου είναι ήσυχο.
Από αυτή τη μέρα και εμπρός , δίνω ελεύθερα και χωρίς φόβο στη ζωή
και η ζωή μου δίνει πίσω με υπέροχη αύξηση.

Ευλογίες έρχονται με αναμενόμενους και με ανέλπιστους τρόπους.
Ο Θεός μου παρέχει με θαυμάσιους τρόπους.

Είμαι βαθιά ευγνώμων και έτσι είναι.

Άννα Μιχαηλίδου
Βιωματική θεραπεία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου