23/2/15

Σε αγαπώ με αγαπάς αλλά .. - Άννα Μιχαηλίδου


"Σε αγαπώ" μου είπε και έσκυψε να με φιλήσει κάτω από τον λοβό του αυτιού μου ."Είσαι τα πάντα για μένα . Χωρίς εσένα δεν μπορώ να ζήσω ούτε λεπτό . 
Γεμίζεις την ζωή μου τόσο απόλυτα που φοβάμαι να μην σε χάσω .Χωρίς εσένα η ζωή μου δεν θα έχει νόημα" !!

Μια συνηθισμένη συνομιλία μεταξύ εραστών που μοιράζονται τα ίδια όνειρα και το
ίδιο κρεβάτι . 
Νομίζουν ότι ζουν σε παράδεισο γιατί μοιράζονται μια αγάπη , αλλά η αλήθεια βρίσκεται αλλού . Το ίδιο και η αγάπη ..

Πόσες φορές γυρνάει στην σκέψη μας η λέξη "σ αγαπώ " . Κάποιες φορές την εκφράζουμε , τις περισσότερες όχι .
Δεν την εκφράζουμε από φόβο , μην τυχόν φανούμε αδύναμοι και το εκμεταλλευτούν οι άλλοι . Άμυνα !!
Μόνο όταν είσαι αδύναμος φοβάσαι !
Μάθαμε ότι η αγάπη είναι κάτι σπάνιο και την λέξη αυτή θα πρέπει να την λέμε ακόμη πιο σπάνια. Μόνο εκεί που αξίζει για να ακουστεί !!
 Και που αλήθεια αξίζει να ακουστεί ? Στον έναν που θα διαλέξουμε να ζήσουμε για πάντα μαζί του ? 

Την αγάπη σκεφτόμαστε, την αγάπη επιθυμούμε να βιώσουμε , αλλά πόσοι γνωρίζουμε τι είναι αγάπη ?
Ελάχιστοι !! Και ακόμα πιο ελάχιστοι αυτοί που την βιώνουν !! Αυτή είναι η αλήθεια . Όσο πικρή και αν ακούγεται .

Η αγάπη είναι μια κατάσταση που είτε την ζεις είτε όχι και αυτό γίνεται μόνο από επιλογή . Επιλέγω να είμαι στην κατάσταση της αγάπης . Είναι μια απόφαση που παίρνεις και κρατάει για μια ζωή . 

Η αγάπη σε κατακλύζει καθολικά σαν συναίσθημα αλλά και πάλι είναι μια κατάσταση . Ένας τρόπος να ζεις την ζωή σου . Ζεις με αγάπη , ζεις για να αγαπάς !
 Και πρώτα τον εαυτό σου .Όχι μην βιάζεσαι !! 
Αυτή η αγάπη δεν έχει ίχνος εγωισμού . Δεν έχει καμιά σχέση με την αγάπη του "εγώ είμαι ο καλύτερος από όλους και αξίζω περισσότερο από τον καθένα" .
Είναι η αγάπη του "όλοι αξίζουμε το ίδιο" !!

Δεν αγαπώ λοιπόν κάποιον γιατί είναι καλός μαζί μου .
Γιατί είναι μόνο δικός μου ή δική μου και μου ανήκει .
Γιατί μου μοιάζει ή γιατί ταιριάζουμε .
Γιατί είναι κάποιος .
Γιατί είναι το "καλό παιδί " για την κοινωνία μας .

Είναι η αγάπη που δεν αφορά την προσωπικότητα του ανθρώπου , αλλά την βαθύτερη ύπαρξη του .Αυτή που συνδέεται με το θεϊκό κομμάτι μέσα μας . Είναι η αγάπη για όλη την δημιουργία .Την φύση , τον άνθρωπο , την ζωή . 

Αν θέλεις να αγαπήσεις κάποιον, αγάπησε πρώτα τον εαυτό σου . Αγάπησε το θεϊκό κομμάτι μέσα σου , εκεί που όλα είναι τέλεια . Βρίσκεις μέσα σου αυτή την τελειότητα και την κάνεις βίωμα !!!

Όταν αγαπάς έτσι , τότε δημιουργείται μέσα σου η δύναμη της εκδήλωσης  ,κάθε πιθανής εκδοχής στο σύμπαν . Δημιουργείς και δημιουργείσαι κάθε στιγμή  . 
Τίποτα δεν είναι απίθανο και ακατόρθωτο πια .Έτσι αρχίζουν να συμβαίνουν τα θαύματα , τέτοια που μόνο η αγάπη μέσα σου μπορεί να δει !!
 Τότε μπορείς να καταλάβεις , ότι το να αγαπάς δεν έχει να κάνει με το εγώ αλλά με το Όλον. Γιατί τα πάντα είναι Ένα !

Έτσι και οι δυο μέσα στην σχέση είναι μέρος της ολότητας , κομμάτι ο ένας του άλλου .Τότε η αγάπη γίνεται θεραπεία !! Και για τους δυο . 
Για αυτούς ,τους δυο ανθρώπους , που αποφασίζουν να βρεθούν και να ζήσουν την αγάπη που ήδη αισθάνονται από μόνοι τους αλλά επιλέγουν να την μοιραστούν πλέον με κάποιον άλλον .

Όχι παίρνοντας ο ένας από τον άλλον , μέσα από την έλλειψη που αισθάνεται κάποιος ,όταν είναι "μισός " .
Αλλά δίνοντας από την αγάπη που τους κατακλύζει και ζητούν να την μοιραστούν με αυτόν/η που εκείνοι επιλέγουν .

Και μέσα από την αγάπη , οι άνθρωποι μεταμορφώνονται σε κάτι ανώτερο , σε κάτι θεϊκό .
 Αγαπούν χωρίς να κατέχουν , χωρίς να ζητούν αντάλλαγμα . Αγαπούν κάθε τι που την καθρεφτίζει μέσα τους !! 
Αγαπούν τον άλλο γιατί γνωρίζουν ότι είναι ένα μαζί του.
Όλοι είμαστε ένα .Κομμάτια της δημιουργίας όλοι μας . Φαινόμαστε ξεχωριστοί ,ο ένας από τον άλλον αλλά αυτό μόνο στην επιφάνεια .Στο βάθος υπάρχει η ενότητα του όλα Ένα !!

Δεν χρειάζεσαι κανέναν για να σε ολοκληρώσει γιατί είσαι ήδη ολόκληρος . Και όσο δίνεις τόσο γεμίζεις , γιατί η πηγή που έχεις αγγίξει μέσα σου είναι αστείρευτη !! 

Αγαπώ άρα υπάρχω !!

Άννα Μιχαηλίδου 
Βιωματική Θεραπεία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου